Monday 5 August 2013

Na ochłodę

Witajcie Kochani.
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie te upały są nie do zniesienia. Nie nadawałabym się do tropików, niestety :)
Właśnie tej tropikalnej pogodzie jest zadedykowany wpis do mojego Impression book -a.
Nastała moda na tego typu kajety, więc postanowiłam również pójść z duchem czasu i założyłam swój.
Kiedyś pokażę Wam okładkę, a dziś to:




Do wykonania wpisu użyłam:
Gesso
Mikrokulki szkl;ane duże i małe
Tusz kreślarski
Tusz wodny - róż
Mgiełka kredowa - fuksja
Mgiełka perłowa green
Mgiełka perłowa orange
Mgiełka perłowa yellow

To wszystko na dziś.
Cudownego wypoczynku Wam życzę,  w miłym cieniu najlepiej z morską bryzą ;)

3 comments:

  1. Od razu pomyślałam o pysznym sorbecie :-)
    Ja też mam trudności z wytrzymaniem upałów :-( I już nawet prognozy pogody nie oglądam, bo ostatnio tylko mówią, że "końca nie widać"... Zamknę się w piwnicy chyba i do jesieni poczekam ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobry pomysł :) Innym rozwiązaniem jest klima, jeśli kogoś na nią stać.

      Delete