Wednesday 16 October 2013

Odważ się!

Witam Was kochani w mojej ostatniej inspiracji na blogu 13@rts.

To było niesamowite 10 miesięcy! Dziękuję Aidzie możliwość pracy z jej wspaniałymi produktami i za zaufanie, dziewczynom z DT za wspaniałą współpracę i niezwykłe towarzystwo, a wszystkim Wam za wsparcie, dobre myśli i miłe komentarze! Praca tutaj była wspaniałą przygodą! A produkty Aidy pokochałam tak bardzo, że z pewnością zobaczycie je jeszcze w wieeelu moich pracach :)
Na dziś przygotowałam LO z moją facjatą i przesłaniem - aby się odważyć i żyć pełnią życia! (i mazać farbami :) W pracy zabawiłam się czarną farbą wodną, grafitową mgiełką i stemplami bez żadnych zahamowań :)





W pracy użyłam:

 Do zobaczenia!!!
 
>>><<<

Dziękuję Agnieszko za to, że byłaś z nami, jesteś niesamowicie ciepłą i niezwykle utalentowaną osobą i na pewno będzie mi Ciebie brakować. Twoje fantastyczne prace są inspirujące, nietuzinkowe i odważne właśnie i dlatego tak bardzo cenię Ciebie jako projektantkę.  Bardzo Ci dziękuję za ten czas tutaj, wykonałaś tyle fantastycznych prac, że trudno mi wybrać kilka, ale spróbuję:)
Jeszcze raz dziękuję Ci z całego serca, a na koniec przypomnienie cudownych prac Agnieszki dla 13 arts: 





I ja też mówię do zobaczenia:)
xoxo
Ayeeda

3 comments:

  1. fantastyczna praca, bardzo mi sie podoba połączenie różu z czernią:)

    ReplyDelete
  2. Your creations are amazing :) Love them all!

    ReplyDelete