Saturday 16 August 2014

Mixed mediowe pudełko / A mixed media box

Witajcie
Hello everyone

Dziś mam dla Was dosyć mocno zamediowane pudełko po ptasim mleczku :).
Utrzymane jest w morskiej kolorystyce : błękitów, turkusów, bieli z nutką fioletu
To była bardzo spontaniczna alteracja. Dawno już nie robiłam tego typu prac a zmotywowała mnie do tego szafka po brzegi  wypchana różnymi bardziej lub mniej ciekawymi przedmiotami i opakowaniami po czymś, które czekają aby ktoś tchnął w nie drugie życie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć mojej pracy
***
Today I have an altered box of sweets for you. It's made in marine colors: blue, turquoise, white and some purple.
 It was very spontaneous alteration. My cupboard full of many interesting things, boxes and packages inspired me to create it. 
Those things have just waited to get new life 
Here's my project.







I used

Pozdrawiam 
Hugs

6 comments:

  1. CUDNE !!! Zwłaszcza jeśli chodzi o kolory :-)))

    ReplyDelete
  2. piękne.... kolorki niesamowite :D

    ReplyDelete
  3. Love the colors and textures.

    ReplyDelete
  4. Cudo! A ja tylko odkładam ładne pudełka po jakimś towarze z nadzieją, że je kiedyś ozdobię używając mediów właśnie.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete