Monday 23 May 2016

Layout Dream by Maryse

Hello to everyone !!!

My turn to share with you my spring creation.

For the creation of my background.
I used some paint colors
but mostly Splash, four different colors.
I love working with splash !!



Bonjour à toutes !!!

À mon tour de vous partager ma création printanière. 

Pour la création de mon fond.
J'ai utilisé quelques couleurs de peinture 
mais surtout des Splash, quatre différentes couleurs.
J'adore travailler avec les splashs !!

Somes closes-up
Quelques rapprochements

Products 13@rts:
-Paper Out of the blue/Dreamland
-Paint metallic turquoise / blue
-Paint matte yellow / lime
-Splash turquoise glitter / turquoise / green / black
-Shiny powder yellow / green blue
-Modeling paste
-Gel mediun
-Stencil Sunbeam

See you next time!

Bye à la prochaine !

Maryse xx






8 comments:

  1. This is a gorgeous piece of art work !! Quelle belle création tu te surpasse à chaque fois .....Magnifique !!

    ReplyDelete
  2. So very, very beautiful - as always.

    ReplyDelete
  3. Superbe! Jolies couleurs !

    ReplyDelete