Wednesday 14 September 2016

Autumn heart by Milena

Jesień to moja ulubiona pora roku. Szczególnie, gdy po gorącym lecie cieszy nas jeszcze słoneczną pogodą, ale już tak nie męczy upałami. Wtedy wszystko staje się złote, świecące, kolory są jakby bardziej szlachetne. 

  Autumn is my favorite time of year. Especially, when after a hot summer pleases us more sunshine,
but not so tired of hot weather. Then everything becomes golden, glowing, the colors are somehow more noble.



Dlatego dziś postanowiłam zrobić takie jesienne serce, drewniane nakleiłam na deskę, bardzo spodobał mi się ten pomysł na warsztatach z Ayeedą. Praca staje się bardziej trójwymiarowa, ciekawsza. Mam nadzieję że spodoba się Wam moja inspiracja...

 So today I decided to do this autumn heart, attached to wooden boards, I had liked the idea of the workshops with Ayeeda. Work becomes more three-dimensional, interesting. I hope you liked my inspiration ...






Products:




2 comments:

  1. Mileno - wyszło zachwycająco! Dla mnie jesień dopiero od zeszłego roku dostaje plusy, a dzięki tej pracy chyba jeszcze jednego. ;)

    ReplyDelete