Tuesday 3 April 2018

Pink art journal pages by Dawid

Cześć,

dziś ostatni wpis w journalu, bo właśnie zapełniłem go całkowicie. Tym razem padło na różową kolorystykę i to co lubię najbardziej - motyle.

Hi,

today is my last journal pages, because with this project my journal is full. This time I chosen pink color and my favourite insect - butterfly.


Do zrobienia tła użyłem wszystkich trzech rodzajów gesso. Później dodałem pierwszy różowy kolor z farb Color Glow. Dzięki niemu praca jest pięknie i delikatnie błyszcząca.
Później użyłem farb akrylowych w dwóch odcieniach różu. Nałożyłem je używając masek.

I made a backround with three kinds of gesso. Later I added first pink color - Color Glow paint, which give my pages a little bit beautiful glow.
Next step was put a pttern with stencils and two shades of pink acrylic paints.



Kompozycję stworzyłem z tekturek w kolorze białym i różowym. Dołożyłem też motylka wyciętego z papieru z kolekcji "His and Hers".

The main composition I created with chipboards in white and pink colors. I added a butterfly too, which I cutted from "His and Hers" papers collection.


Dodałem też napis ze stempla, który powstał dzięki embossingowi na gorąco. Wykończyłem wszystko oprószając strony journala proszkiem do embossingu.

I added a sentence from stamp, which I've made with embossing. I finished everything by sprinkling the journal  pages  with white embossing powder.



Użyłem: / I used:


Mam nadzieję, że ten wpis wam się podoba.

I hope you like it this pages.

Pozdrawiam,

Dawid


No comments:

Post a Comment